Zobrazeno 1 - 10
of 1 547
pro vyhledávání: '"J. H. Lu"'
Autor:
Z. H. Miao, W. X. Zhou, R. Y. Cheng, H. J. Liang, F. L. Jiang, X. Shen, J. H. Lu, M. Li, F. He
Publikováno v:
BMC Microbiology, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background Accumulating evidence have shown that the intestinal microbiota plays an important role in prevention of host obesity and metabolism disorders. Recent studies also demonstrate that early life is the key time for the colonization o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a99ef3e510a5480a81e87fcd62606143
Autor:
A. Iyaswamy, S. K. Krishnamoorthi, Y. W. Liu, J. X. Song, A. K. Kammala, S. G. Sreenivasmurthy, S. Malampati, B. C. K. Tong, K. Selvarasu, K. H. Cheung, J. H. Lu, J. Q. Tan, C. Y. Huang, S. S. K. Durairajan, M. Li
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 11 (2020)
Alzheimer’s disease (AD) is characterized by memory dysfunction, Aβ plaques together with phosphorylated tau-associated neurofibrillary tangles. Unfortunately, the present existing drugs for AD only offer mild symptomatic cure and have more side e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a00de7624c6d44b58425bd6fa986cb04
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Mental energy is an important factor in many domains, including athletic performance. The athletic mental energy scale (AMES) is one of the established tools available to measure athletes’ perceived mental energy state. To date, there is n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5d7c2974c104b05aaf6c2594a4a08be
Publikováno v:
International Journal of Sport and Exercise Psychology. :1-22
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 60:40-52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.