Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"J. Giraldo-García"'
Publikováno v:
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte. 22:319-334
Objetivo: analizar las correlaciones entre la eco-intensidad (EI) del músculo cuádriceps medido por ecografía cuantitativa, y el salto vertical en niños en edad escolar. Metodología: Se realizó un estudio transversal, comparativo y no aleatorio
Publikováno v:
Psychology in the Schools.
Publikováno v:
Psychology in the Schools.
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 58:51-68
Publikováno v:
Handbook of Positive Psychology in Schools ISBN: 9781003013778
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::95b45e1aaf66ba57ad95e29a6ba935dc
https://doi.org/10.4324/9781003013778-31
https://doi.org/10.4324/9781003013778-31
Publikováno v:
Journal of Research on Leadership Education. :194277512211270
This study used a mixed-methods explanatory design and Mezirow’s transformative learning theory to explore the experiences of new school principals in a professional development leadership program and its influence on their self-efficacy as leaders
Autor:
Adam Voight, Bart G. Anderson, Steven M. Sanders, James M. Durbin, Regina J. Giraldo-García, Laura M. Fogarty
Publikováno v:
School Psychology International. 39:646-662
Previous research studies show that a positive school climate is associated with desirable academic outcomes for youth. In the United States, students with disabilities and English language learner (ELL) students are particularly at-risk for poor aca
Publikováno v:
Urban Education. 55:570-591
Residential mobility is associated with negative education outcomes for urban students, but there is little empirical evidence for school factors that may ameliorate these effects. One such factor may be civic engagement at school. This study analyze
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.