Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"J. Gal Toth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elizabeth Brindley, J. Gal Toth, Robert N. Fetcho, Conor Liston, A. Nabila, Dan A. Landau, Miklós Tóth, Mary Jane Skelly, Kristen E. Pleil, O. C. Shannon, Friederike Dündar, Ruidong Chen, S. Klein, Olivia B. Levine, Faten A. Taki, Caroline Sheridan, Alicia Alonso
SummaryEpisodic memories are stored in distributed neurons but how eligibility of individual neurons to coding ensembles is determined remains elusive. We identified thousands of predominantly bistable (CpG methylated or unmethylated) regions within
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52399aeb59fc46d9ae37fd4d23b28386
https://doi.org/10.1101/2019.12.13.874347
https://doi.org/10.1101/2019.12.13.874347
Autor:
Kevin G. Bath, J. Gal Toth, Deqiang Jing, Francis S. Lee, Bruce S. McEwen, Chenjian Li, Ana Maria Magarinos
Publikováno v:
Hippocampus. 21:253-264
Chronic restraint stress (CRS) induces the remodeling (i.e., retraction and simplification) of the apical dendrites of hippocampal CA3 pyramidal neurons in rats, suggesting that intrahippocampal connectivity can be affected by a prolonged stressful c
Autor:
Miklós Tóth, J. Gal-Toth, Francis S. Lee, J.-e. Oh, A. Auerbach, Sandra A. Bruening, Bingkun Liu, Willie Mark, Bojana Zupan, Georgia Gleason
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences. 107:7592-7597
Low serotonin 1A receptor (5-HT 1A R) binding is a risk factor for anxiety and depression, and deletion of the 5-HT 1A R results in anxiety-like behavior in mice. Here we show that anxiety-like behavior in mice also can be caused, independently of th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.