Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"J. Frantsve-Hawley"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.E. Choi, E. Mo, C. Sima, H. Wu, M. Thakkar-Samtani, E.P. Tranby, J. Frantsve-Hawley, J.R. Barrow
Publikováno v:
JDR Clinical & Translational Research. :238008442311650
Purpose: We aim to understand the impact of the COVID-19 on health care utilization and oral health conditions of patients at federally qualified health centers (FQHCs), where patients are disproportionately low income, publicly insured, or uninsured
Autor:
I. Ahmed, S. McGivern, M.R. Beymer, I. Okunev, E.P. Tranby, J. Frantsve-Hawley, C.H. Tseng, F. Ramos-Gomez
Publikováno v:
JDR clinical and translational research.
Introduction: Early childhood caries (ECC), despite being preventable, remains the most prevalent disease of childhood, particularly in children between the ages of 2 and 5 y. The association between the type of health care provider completing initia
Autor:
T. Tiwari, N.N. Maliq, N. Rai, J. Holtzmann, L. Yates, V. Diep, E.P. Tranby, J. Frantsve-Hawley
Publikováno v:
JDR Clinical & Translational Research. :238008442210875
Background: The objective of this article was to understand the trust of study participants in dental providers and trust-building practices used by dentists to establish and maintain trust with their patients. Methods: This study used a concurrent c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.