Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"J. Dwight"'
Publikováno v:
Christian Journal for Global Health, Vol 6, Iss 1, Pp 79-85 (2019)
Critical thinking, an essential skill for the transformation of medical knowledge into practice, should be a key component of medical education, even in cross-cultural training situations. Critical thinking is the use of purposeful, self-regulatory j
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3105ea47780c46599dd9e360c1ecee14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul Ziek, J. Dwight Anderson
Publikováno v:
International Journal of Managing Projects in Business, 2015, Vol. 8, Issue 4, pp. 788-803.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMPB-04-2014-0034
Autor:
Hines, J Dwight
Publikováno v:
Ethnography, 2010 Jun 01. 11(2), 285-308.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24048064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Christian Journal for Global Health, Vol 6, Iss 1, Pp 79-85 (2019)
Critical thinking, an essential skill for the transformation of medical knowledge into practice, should be a key component of medical education, even in cross-cultural training situations. Critical thinking is the use of purposeful, self-regulatory j
Publikováno v:
Christian Journal for Global Health. 5:29-34
Ethical issues frequently arise during the practice of clinical medicine and when providing medical education. These issues become particularly challenging when practicing and teaching medicine cross-culturally. In this case study, a structured appro
Autor:
Hines, J Dwight1 (AUTHOR) dhines@PointPark.edu
Publikováno v:
Dialogues in Human Geography. Mar2018, Vol. 8 Issue 1, p36-39. 4p.