Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"J. Chitranshi"'
Autor:
J. Chitranshi, M. Mazumdar
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :725-729
Work-life balance is highly desirable and involves maintaining equilibrium between professional and personal work. With the onset of a novel coronavirus pandemic, the workforce has seen unprecedented changes. Instead of the COVID-19 pandemic, the Gov
Autor:
J. Chitranshi, J. Singh
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :207-214
This paper aims to comprehend the change & impact on students’ behavior during the COVID-19 Lockdown in India. The research is conducted by surveying to assess the different behavioral changes due to the COVID-19 spread. Novel coronavirus pandemic
Autor:
J. Chitranshi, K. Agarwal
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :215-222
The sudden breakout of COVID-19 has created a major crisis in almost every sector like Travel and Tourism, Entertainment, Sports, Corporates, Financials, Manufacturing, Education, and Service sectors. We cannot identify any sector which remained unaf
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :231-236
This study tests Herzberg’s two-factor theory of motivation on working millennials. The purpose of the study is to evaluate what the assumptions and the findings of the original study hold for millennials. With the increasing trend of amalgamation
Autor:
J. Chitranshi, Y. Singh
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :290-296
COVID-19 has not just affected the health of citizens. However, the world’s economic wheel stopped. All the import-export activities were sieged, schools, colleges, malls, and any other similar place, where there is a chance of gathering, has been
Publikováno v:
CARDIOMETRY. :223-230
In this fast-paced lifestyle with escalating cases of anxiety and depression, millennial are trying to find meaning in life and at work. The presence of high-octane electronic media both in millennial’ personal & professional life is making them mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.