Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"J. Castano Munoz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margherita Bacigalupo, Robert Marschinski, Montserrat López-Cobo, C. Urzi Brancati, Riina Vuorikari, J. Castano Munoz, Annarosa Pesole, Songül Tolan, C. Centeno Mediavilla, E. Gomez Herrera, David Klenert, E. Arregui Pabollet, E. Gomez Gutierrez, Yves Punie, F. Biagi, Enrique Fernández-Macías, M. Cabrera Giraldez, S. Torrejon Perez, A. Inamorato dos Santos, Panagiotis Kampylis, F. Caena, John Richard Edwards
Publikováno v:
EUR (Luxembourg. Online) ISBN: 9789276092063
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7273d20e5a97441724ef107570d443d
https://doi.org/10.2760/679150
https://doi.org/10.2760/679150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technology, Pedagogy & Education; Nov2024, Vol. 33 Issue 5, p629-645, 17p