Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"J. Abanto"'
Publikováno v:
European Archives of Paediatric Dentistry. 24:85-93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcelo Bönecker, Maria Salete Nahás Pires Corrêa, J. Abanto, Gabriela Oliveira Berti, A. M. Leyda, Evelyn Alvarez Vidigal, Ivonne Elena Vasquez Aillon
Publikováno v:
European Archives of Paediatric Dentistry. 22:773-781
To compare the Tell-Show-Do Technique (TSD-T) with Hiding Dental-Needle Technique (HDN-T) based on children’s anxiety, pain, and behavior during first-time mandibular block anesthesia. A total of 52 children aged 3–5 years who had never received
Autor:
L C, Diel, J, Abanto, J L, Ferreira Antunes, J C, Pettorossi Imparato, L, Franco Ramos, F, Guinot Jimeno, L, Butini Oliveira
Publikováno v:
European journal of paediatric dentistry. 23(2)
To assess parental preferences for dental caries treatment and its association with socio-demographic conditions and beliefs about the primary dentition.Study design: Cross-sectional study. This study was conducted among 512 parents of 2- to 5-year-o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European archives of paediatric dentistry : official journal of the European Academy of Paediatric Dentistry. 22(5)
To compare the Tell-Show-Do Technique (TSD-T) with Hiding Dental-Needle Technique (HDN-T) based on children's anxiety, pain, and behavior during first-time mandibular block anesthesia.A total of 52 children aged 3-5 years who had never received denta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.