Zobrazeno 1 - 10
of 4 533
pro vyhledávání: '"J.‐C. Lee"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S200-S200 (2023)
Introduction Lamina-specific alterations of inhibitory circuitries have been considered the crucial pathogenesis of perceptual, cognitive and behavioral symptoms presented in schizophrenia and mood disorders. Especially, with emerging evidences indic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2ea8f10081a4a44a2e0030851b0ae12
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S350-S351 (2023)
Introduction Three-dimensional chromatin interactions regulate gene expressions. The significance of de novo mutations (DNMs) in chromatin interactions remains poorly understood for autism spectrum disorder (ASD). Objectives To investigate the genomi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d18abc05d4e8420b993acaeb93108254
Publikováno v:
Archives of Metallurgy and Materials, Vol vol. 63, Iss No 2 (2018)
An ecoefficient, economical and sustainable valorization process for the synthesis of Co3O4 from waste lithium-ion battery (LIB) by leaching-solvent extract-scrubbing-precipitation stripping route has been developed. Through an optimization, the wast
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84828af71aed43f19841891dc25e2131
Publikováno v:
Journal of Endocrinological Investigation. 46:1169-1176
Autor:
Marcus J C, Lee
Publikováno v:
Sports Biomechanics. :1-11
This study aimed to differentiate peak ball speed during shooting and shoulder rotation strength of the dominant arm between previously injured (PI) and uninjured (UI) water polo players. Nine PI and nine UI players performed 10 shots at 6 m from the
Publikováno v:
International Journal of Sports Physiology and Performance. 17:1061-1069
Isometric strength training has been reported to benefit various sport-related dynamic performances. However, it is still unknown whether performing isometric strength training at single or multiple joint angles would elicit greater benefit. Purpose:
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.