Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"J Thoms"'
Autor:
A. Schnegg-Kaufmann, J. Thoms, G. S. Bhuyan, H. Henry, L. Vaughan, K. Rutherford, P. Kakadia, E. Johansson, T. Failes, A. Greg, J. Koval, R. Lindeman, P. Warburton, A. Rodriguez-Meira, A. Mead, A. Unnikrishnan, S. Bohlander, E. Pappaemmanuil, O. Faridani, C. Jolly, F. Zanini, J. Pimanda
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 643-644 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0ba087246e548e6a1b31f38c401d29b
Autor:
Joshua J. Thoms, Frederick J. Poole
Publikováno v:
L2 Journal, Vol 10, Iss 2, Pp 36-61 (2018)
This exploratory study analyzes the digital literacy practices that resulted from learner-learner interactions within a virtual environment when collaboratively reading eighteen Spanish poems via a digital annotation tool over a four-week period in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63e300681181426788de4f3a1b0a9de4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interv Neuroradiol
Background Rupture of infectious intracranial aneurysms (IIAs) is associated with a high likelihood of mortality. Endovascular treatment of IIAs via parent artery sacrifice offers good efficacy and outcomes; however, depending on the lesion’s locat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joshua J. Thoms, Kristen Michelson
Rapid changes in communication channels, tools, and conventions of interaction over the last two decades have paved the way for increasingly digital learning environments. In second language (L2) education, shifts toward digital learning and teaching
Autor:
Joshua J. Thoms, Carl S. Blyth
Compared with STEM fields, foreign language (FL) education and second language acquisition have only slowly embraced open education and the new knowledge ecologies it produces. FL educators may have been hesitant to participate in the open education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a66797ece896cf10b1977eba4eb261c0
https://doi.org/10.21832/blyth0992
https://doi.org/10.21832/blyth0992