Zobrazeno 1 - 10
of 351
pro vyhledávání: '"J Stekelenburg"'
Autor:
Gebi Husein Jima, Muhammedawel Kaso Kaso, R G Biesma-Blanco, Tegbar Yigzaw Sendekie, J Stekelenburg
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 2, p e0270055 (2023)
Though postpartum family planning helps women to achieve the recommended birth interval before next pregnancy, its utilization in Ethiopia is low. Understanding drivers and barriers is key to improve postpartum family planning uptake. The aim of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fa916d9cf64473d919bfe3b03e16323
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 20, Iss 1, Pp 1-6 (2020)
Abstract Background The worldwide incidence of birth by Caesarean Section (CS) is rising. Many births after a previous CS are by repeat surgery, either by an elective CS or after a failed trial of labour. Adhesion formation is associated with increas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dac81a66f9dd4211a4227f9a1d902756
Autor:
A. E. H. Verschuuren, I. R. Postma, Z. M. Riksen, R. L. Nott, E. I. Feijen-de Jong, J. Stekelenburg
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background With more than 20,000 asylum seekers arriving every year, healthcare for this population has become an important issue. Pregnant asylum seekers seem to be at risk of poor pregnancy outcomes. This study aimed to assess the differen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/529375f26fee4aeca02c6685706edd74
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 18, Iss 1, Pp 1-7 (2018)
Abstract Background Ectopic pregnancy (EP) is a serious complication of early pregnancy. In low-income countries diagnosis of EP is difficult and it is a major contributor to maternal mortality. We aimed to assess and improve the diagnostic process o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5bfad157c3543c884adcbeb89bb6701
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 14, Iss 7, p e0219744 (2019)
Speech perception is influenced by vision through a process of audiovisual integration. This is demonstrated by the McGurk illusion where visual speech (for example /ga/) dubbed with incongruent auditory speech (such as /ba/) leads to a modified audi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93b3c406eb4b4970ae5db321baa784cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcel C. M. Bastiaansen, Sebastiaan Straatman, Ondrej Mitas, Saskia Jansen, Jeroen J. Stekelenburg
Publikováno v:
Journal of Travel Research, 61(2), 252-264. Sage Publications
Journal of Travel Research, 61(2), 252-264. SAGE Publications
Journal of Travel Research, 61(2), 252-264. SAGE Publications
It is commonly assumed that TV commercials successfully influence affective tourism destination image by coupling positive emotions to a destination. In this study we record emotional responses to destination pictures before and after viewing a desti