Zobrazeno 1 - 10
of 333
pro vyhledávání: '"J Shaker"'
Publikováno v:
Diyala Journal of Medicine, Vol 19, Iss 2 (2020)
Background: Gastroenteritis is the second leading cause of death in children under five years old. The highest mortality from diarrheal diseases in children lived crowded areas were poor sanitary and hygienic conditions found. Objective: To determ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36ed1d3f3a56480fb3fbd125c4f271ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Statistics is a widely taught subject in Higher Education but for many students, anxiety about statistics interferes with the learning process. Statistics anxiety workshops to help students understand and reduce statistics anxiety were developed by t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c12111ad7114a27ea22a257fd182a87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MSOR Connections. 19
Many undergraduate students are required to study statistics, but often struggle understanding concepts, lack engagement, lack confidence, or feel anxious about statistics. Kahoot is a game-based learning platform that can be used to increase student
Publikováno v:
Iranian Journal of Science and Technology, Transactions A: Science. 43:2913-2919
In this paper, we consider a multiobjective optimization problem with vanishing constraints, in which its objective functions are continuously differentiable and its constraints are convex, not necessarily differentiable. We introduce two new Abadie-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.