Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"J Sadeghifar"'
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 5, Pp 58-65 (2012)
Background:One of the main and basic pillars of health system promotion is the equitable distribution of health facilities in order to ensure fair access of people in the community to the health services.The goal of this study was to classify the hea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aea34a43f37c42c49cdc958657df6698
Publikováno v:
پیاورد سلامت, Vol 4, Iss 3-4, Pp 91-98 (2011)
Background and Aim: Identifying criteria of expert teacher and efforts to strengthen and use them in teaching by teachers will enhance the learning process. In this way, one of the important methods is taking the views of students. This study was con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf82e38cfb894d90bfbf51f04d9a6264
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 5 (2012)
Background: One of the main and basic pillars of health system promotion is the equitable distribution of health facilities in order to ensure fair access of people in the community to the health services. The goal of this study was to classify the h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f651a0f21ebe40ccbb80ca2f7f66971a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.