Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"J Profetto-McGrath"'
Autor:
Whitney Berta, Genevieve Thompson, Deanne Taylor, Janice Keefe, J. Profetto-McGrath, Jennifer Baumbusch, Lisa Cranley, E. McAfee
The Advice Seeking Networks in Long Term Care Study used social network analysis to understand the informal advice networks of senior leaders in Canadian long term care (LTC), with the goal of using this knowledge to inform future efforts to more eff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aad4a51558fa3978461ceb19fd791cf0
https://europepmc.org/articles/PMC6246286/
https://europepmc.org/articles/PMC6246286/
Autor:
S J, Cobban, J, Profetto-McGrath
Publikováno v:
International journal of dental hygiene. 9(3)
Research use is a core component of evidence-based practice (EBP), contributing to improved patient outcomes; however, we know little about factors influencing research use among dental hygienists. The purpose of this study is to examine whether indi
Autor:
SJ Cobban, J Profetto-McGrath
Publikováno v:
International journal of dental hygiene. 6(3)
In order to test interventions for increasing uptake of research findings into dental hygiene practice, we must first identify factors that influence research use. There has been little work on this topic in dental hygiene, but much in other discipli
Publikováno v:
The Canadian nurse. 89(4)
In light of the Canadian Nurses Association's position that the baccalaureate degree would be the requirement for entry to practice by the year 2000, plus evidence of a rapidly changing health care system, changing client characteristics, and on-goin
Autor:
O, Yonge, J, Profetto-McGrath
Publikováno v:
The Canadian nurse. 86(9)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.