Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"J Pérez-Díaz"'
Publikováno v:
Ionics. 27:1813-1828
X zeolite-carbon composites as Pt supports with different mass ratios of 3:1 (S1), 1:1 (S2), and 1:3 (S3) were synthesized by sol-gel method. The catalytic performance of Pt/composites for MOR and ORR was investigated and compared to Pt/X zeolite and
Autor:
Sandra López, Aaron Fernandez, Juan Carlos Ruiz-Salas, Francisco J Pérez-Díaz, Auxiliadora Mena, Juan Carlos López
Publikováno v:
Behavioral neuroscience. 135(1)
Prepulse inhibition (PPI) refers to the modulation of the startle response by the presentation of a weaker stimulus prior to the onset of the startle stimulus. This response is consolidated along the maturation process of the mesocortical system, whe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francisco J Pérez-Díaz, John M. Pearce, Juan Carlos López, Juan Pedro Vargas, Natividad Sánchez, Estrella Díaz
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
PLoS ONE, Vol 12, Iss 12, p e0189630 (2017)
PLoS ONE
instname
PLoS ONE, Vol 12, Iss 12, p e0189630 (2017)
PLoS ONE
Recent studies support the idea that stimulus processing in latent inhibition can vary during the course of preexposure. Controlled attentional mechanisms are said to be important in the early stages of preexposure, while in later stages animals adop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df8b4642e3dac1b127edf47cc017eca4
https://idus.us.es/handle/11441/68100
https://idus.us.es/handle/11441/68100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.