Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"J OTÁHAL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S, Kapoor, D, Kala, J, Svoboda, J, Daněk, A, Faridová, Z, Brnoliaková, A, Mikulecká, J, Folbergrová, J, Otáhal
Publikováno v:
Physiol Res
Perinatal hypoxic-ischemic insult (HII) is one of the main devastating causes of morbidity and mortality in newborns. HII induces brain injury which evolves to neurological sequelae later in life. Hypothermia is the only therapeutic approach availabl
Autor:
D KALA, V ŠULC, A OLŠEROVÁ, J SVOBODA, Y PRYSIAZHNIUK, A POŠUSTA, M KYNČL, J ŠANDA, A TOMEK, J OTÁHAL
Publikováno v:
Physiol Res
Disruption of the blood-brain barrier (BBB) is a key feature of various brain disorders. To assess its integrity a parametrization of dynamic magnetic resonance imaging (DCE MRI) with a contrast agent (CA) is broadly used. Parametrization can be done
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e77a2b746001718f3f3967b8e92075f6
https://europepmc.org/articles/PMC9906669/
https://europepmc.org/articles/PMC9906669/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physiological research. 68(Suppl 3)
Hypoxic-ischemic encephalopathy (HIE) is a neonatal condition that occurs as a consequence of perinatal asphyxia, which is caused by a number of factors, commonly via compression of the umbilical cord, placental abruption, severe meconium aspiration,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.