Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"J Lirola"'
Publikováno v:
Psychology, Society & Education, Vol 8, Iss 3, Pp 257-272 (2016)
Based on both self-determination theory and dualistic model of passion, the main purpose of this study was to determine the influence of the satisfaction and thwarting of basic psychological needs perceived in the context of exercise on the developme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ea284ffcea04764a21707924cef5e18
Autor:
Rubén, Trigueros, Maria J, Lirola, Adolfo J, Cangas, José M, Aguilar-Parra, Alejandro, García-Mas, Ruben, Trigueros
Publikováno v:
Current Psychology.
Based on Self-Determination Theory (SDT), this research shows once again the importance of the teaching role in fostering adaptive behaviors in students. As mediators of the model are the Basic Psychological Needs (BPN) and resilience. To date, altho
Publikováno v:
Healthcare. 11:1215
The current high prevalence of people with Severe Mental Disorder and the high impact the latter has on their quality of life is one of the main problems in terms of health, as it affects both physical and mental health. One of the lines of action to
Autor:
Rubén Trigueros, María J Lirola, José M. Aguilar-Parra, Amelia V García-Luengo, Remedios López-Liria, Ana Padilla, Patricia Rocamora-Pérez
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 9089, p 9089 (2020)
Volume 17
Issue 23
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 9089, p 9089 (2020)
Volume 17
Issue 23
Students often experience the university period as a very stressful time. The teacher is a key figure who can cushion this stressful experience for the student. This study therefore aims to analyse the influence of teachers from the Self-Determinatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology, Society & Education; 2016, Vol. 8 Issue 3, p257-272, 16p