Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"J Khalatbari"'
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 28, Iss 3, Pp 340-354 (2023)
Background & aim: The family is the place to satisfy various physical, intellectual and emotional needs, and having awareness of biological and psychological needs and knowing how to satisfy them and being equipped with techniques and recognizing bio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb413a61941b4a99b1d9fe6c9f1b1f33
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 23, Iss 5, Pp 559-576 (2018)
Abstract Background & aim: Entrance to university is accompanied with major changes in social relationships, expectations and roles that make the students susceptible for mental problems that one of them is emotional blow. Logotherapy is one of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a57dcfc3214d4639985181e539199462
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 23, Iss 4, Pp 428-444 (2018)
Abstract Background & Aim: Students face a lot of emotional problems and stress that affect their individual and adaptation as well as their quality of life. One of the things that threatens their health is emotional failure. Logo therapy is one of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7089709a5c8e488bbb832d148a345dbe
Autor:
S Barghandan, J Khalatbari
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 29, Iss 104, Pp 46-54 (2017)
Abstract Background & Aim: The nurses in the emergency department undergo a lot of stress that can influence their quality of life. The aim of the present study was to investigate the relationship between cognitive emotion regulation and spiritual i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7b4c448d9d04fef9c141d04a71e6c9b
Publikováno v:
Psychology of Woman Journal. 2:25-34
Publikováno v:
Journal of Health and Care. 22:245-256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.