Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"J Fleer"'
Autor:
L J van der Donk, J Fleer, R Sanderman, P M G Emmelkamp, T P Links, K A Tovote, M J Schroevers
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 14, Iss 2, p e0212304 (2019)
AimsThe objective of this study is to investigate whether type of depressive symptoms (i.e. cognitive-affective or somatic) is related to a patient-perceived need for professional psychological care in individuals with diabetes.MethodsIn total 2266 p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22de494eb40743228f57cc36a3c87fdc
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education.
The COVID-19 pandemic affected student well-being through measures such as closing educational institutions and social distancing, which forced universities to adapt the student learning environment. Previous research has demonstrated that the learni
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E A, Bickel, M P J, Schellekens, J G, Smink, V E M, Mul, A V, Ranchor, J, Fleer, M J, Schroevers
Publikováno v:
Journal of Cancer Survivorship.
Purpose The majority of depressed cancer survivors do not receive psychological care, possibly because offered care does not align with their experiences and preferences. We examined (1) which depressive symptoms cancer survivors would like to receiv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.