Zobrazeno 1 - 10
of 635
pro vyhledávání: '"J Elsner"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E Hewer, G Panitz, J Elsner, F Swamy von Zastrow, K Quint, J Eschbacher, D Sadeghi, I U Ikeliani, M Brunner, T Maragkou, I Abramov, Y Xu, E Belykh, G Mignucci-Jimenez, M C Preul, J Schlegel
Publikováno v:
Neuro-Oncology. 24:ii81-ii82
Background Intraoperative confocal laser endomicroscopy (CLE) is an in vivo imaging technique increasingly studied in neurosurgery and neuropathology. It can be affected by artifacts introduced by the CLE device or related to the intraoperative setti
Publikováno v:
Current Medical Research and Opinion. 36:427-437
Objective: Meniscus deficiency is highly prevalent in the United States and represents a substantial societal cost burden. The objective of this case series was to evaluate and compare direct costs...
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 9, Iss 9, p e107571 (2014)
The Newcastle/Moore and El Reno tornadoes of May 2013 are recent reminders of the destructive power of tornadoes. A direct estimate of a tornado's power is difficult and dangerous to get. An indirect estimate on a categorical scale is available from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72d9cb613cc3495685c289ee22530e1b
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 32:S45-S46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonathan J. Elsner, Brian P. McKeon
Publikováno v:
Techniques in Orthopaedics. 32:132-140
Autor:
J. Elsner
Publikováno v:
Zeitschrift für Didaktik der Biologie - Biologie Lehren und Lernen, Vol 11, Iss 1 (2003)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93f027b79c3649cb84b3c583a4cd3da6