Zobrazeno 1 - 10
of 3 313
pro vyhledávání: '"J A, Roig"'
Autor:
Serena Vantin
Recensione a Francisco J. Ansuátegui Roig, Rivendicando i diritti sociali, Edizioni Scientifiche Italiane, Napoli, 2014, pp. 52
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::20c9299361e8cef437e010ab19d37a94
http://hdl.handle.net/11585/856220
http://hdl.handle.net/11585/856220
Autor:
C. Ansart, C. Quantin, D. Calmels, T. Allard, J. Y. Roig, R. Coueffe, B. Heller, R. Pinna-Jamme, J. Nouet, S. Reguer, D. Vantelon, C. Gautheron
Publikováno v:
Frontiers in Earth Science, Vol 10 (2022)
Thick regoliths developed under tropical climate, namely, laterites, resulting from long-term and pronounced geochemical and mineralogical rearrangement of the parent rock in response to environmental changes. Little information is available on the t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b180cf9c74874729bf3b3daacbdb479e
Publikováno v:
ARKIVOC, Vol 2019, Iss 6, Pp 336-349 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec51508875a646eeb9341bb9dea04827
Publikováno v:
Revista d'Innovació i Recerca en Educació, Vol 14, Iss 2, Pp 1–22-1–22 (2021)
INTRODUCCIÓ. Aprendre com funciona la comunitat científica per validar els coneixements és un component essencial de l’alfabetització científica, que no s’ensenya adequadament a causa de la seva complexitat cognitiva, la manca de recursos di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c20f985357344a99a431c9ca915fedd
Publikováno v:
Fisioterapia. 45:99-106
Publikováno v:
Synthesis. 55:580-597
Activated dienones bearing a chiral sulfoxide were transformed diastereodivergently into the corresponding disubstituted 3,4,5,6-tetrahydrocyclopenta[b]pyran-7(2H)-ones. The torquoselectivity of the reaction could be switched by changing the Lewis ac
Publikováno v:
Indagatio Didactica, Vol 11, Iss 2 (2019)
Educar ciudadanos alfabetizados científicamente es el objetivo perenne de la educación científica, y especialmente de la orientación CTS. Un componente esencial de este objetivo es aprender cómo funciona la ciencia, es decir, aprender a pensar y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c7c2969b97f47e695c3e946f997b972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.