Zobrazeno 1 - 10
of 364
pro vyhledávání: '"Järvelä S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pöysä-Tarhonen, J. (Johanna), Häkkinen, P. (Päivi), Tarhonen, P. (Pasi), Näykki, P. (Piia), Järvelä, S. (Sanna)
Collaborative problem solving (CPS) is widely recognized as a prominent 21st-century skill to be mastered. Until recently, research on CPS has often focused on problem solution by the individual; the interest in investigating how the theorized proble
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::d63f25c727c0b6b8a2726edf3f3c22db
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021120258578
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021120258578
The Moving Maths study was conducted to increase third grade pupils’ physical activity and support their learning in Finland. Altogether 397 children (mean age 9.3 years) and 22 teachers took part in an intervention with two types of physically act
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::d7a900db319359aab346a3dfc02f1228
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092259837
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092259837
Self-regulated learning theory acknowledges the importance of an individual’s metacognitive monitoring and group-level regulation for learning achievement in collaborative learning. However, very few studies have empirically investigated the interp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::a6f19411399124ce7a4ee97489235c6f
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092960464
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092960464
Autor:
Haddington, P. (Pentti), Hirvonen, N. (Noora), Hosio, S. (Simo), Kinnula, M. (Marianne), Malmberg, J. (Jonna), Seyfi, S. (Siamak), Simonen, J. (Jaakko), Ahola, S. (Sara), Cortés Orduna, M. (Marta), Enwald, H. (Heidi), Haukipuro, L. (Lotta), Heikkinen, M. (Mervi), Hermes, J. (Jan), Huikari, S. (Sanna), Iivari, N. (Netta), Järvelä, S. (Sanna), Kanste, O. (Outi), Kokkola, L. (Lydia), Kunnari, S. (Sari), Kääriäinen, M. (Maria), Mikkonen, K. (Kristina), Muukkonen-van der Meer, H. (Hanni), Nätti, S. (Satu), Oittinen, T. (Tuire), Oloff, F. (Florence), Räisänen, T. (Tiina), Saarinen, J. (Jarkko), Sánchez, I. (Iván), Siira, H. (Heidi), Stevenson, B. (Blair), Suorsa, A. (Anna), Svento, R. (Rauli), Toikkanen, J. (Jarkko), Ylioja, J. (Jani), Zabolotna, K. (Kateryna)
Executive summary We are witnessing an emerging digital revolution. For the past 25–30 years, at an increasing pace, digital technologies—especially the internet, mobile phones and smartphones—have transformed the everyday lives of human beings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::8627eaadb179c17086bd8692096f3e38
http://urn.fi/urn:isbn:9789526231471
http://urn.fi/urn:isbn:9789526231471
Autor:
Järvelä, S. (Sakari)
This Master’s thesis conducted a qualitative approached case study with triangulation to action research for usability testing in Agile software development. First, there was done literature review to create theoretical basis for research. After li
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::09f39d855f3ff625e55157dc7c4bebdc
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202106178505
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202106178505