Zobrazeno 1 - 10
of 227
pro vyhledávání: '"Jäkel, J."'
Dieser Artikel präsentiert einen neuartigen Ansatz für die vorbeugende Instandhaltung von Planetengetrieben durch Integration von Beschleunigungssensoren in die Planeten. Die Beschleunigungssensoren zeichnen Daten von 36 Sekunden pro Stunde bei ein
Externí odkaz:
https://htwk-leipzig.qucosa.de/id/qucosa%3A89653
https://htwk-leipzig.qucosa.de/api/qucosa%3A89653/attachment/ATT-0/
https://htwk-leipzig.qucosa.de/api/qucosa%3A89653/attachment/ATT-0/
Globally classrooms are increasingly linguistically diverse. Research often oversimplifies lived linguistic heterogeneity as binary variables: native versus non-native. Linguistic distance (LD) measures allow a fine-grained operationalization of ling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::8b4d65aa4d148b17b6777ce539b7aca2
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023060652640
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023060652640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.