Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Jääskeläinen, Elina"'
Autor:
Jääskeläinen, Elina, Jakobsen, Louise M.A., Hultman, Jenni, Eggers, Nina, Bertram, Hanne C., Björkroth, Johanna
Publikováno v:
In International Journal of Food Microbiology 16 March 2019 293:44-52
Autor:
Jääskeläinen, Elina, Hultman, Jenni, Parshintsev, Jevgeni, Riekkola, Marja-Liisa, Björkroth, Johanna
Publikováno v:
In International Journal of Food Microbiology 16 April 2016 223:25-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andersson, Maria A., Jääskeläinen, Elina L., Shaheen, Ranad, Pirhonen, Tuula, Wijnands, Luc M., Salkinoja-Salonen, Mirja S. *
Publikováno v:
In International Journal of Food Microbiology 2004 94(2):175-183
Autor:
Jääskeläinen, Elina
Tämän kahden oppiaineen (saksan ja suomen) tutkielman tavoitteena on selvittää, millaisia tekstitaitokäsityksiä on esillä suomalaisessa ja saksalaisessa lukiotason äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjassa. Huoli nuorten luku- ja kirjoitusta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::36052b2fb6e935797588dbbf0eeb67cb
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709273856
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709273856
Autor:
Jääskeläinen, Elina
Osaamisen arviointi on tärkeä osa terveysalan laatua. Fysioterapeuttien itsearvioidut näkemykset fysioterapian työn osa-alueiden osaamisesta tukevat ammatillisen laadun kehittymisen prosessia. Itsearvioinnin päätarkoituksena on kehittää ammat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::067daf2c055ab41440dd447466c13b09
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711064151
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711064151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.