Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"J, Saiki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J, Saiki
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance. 26:424-433
The validity of M. Behrmann, R. Zemel, and M. Mozer's (1998) finding that object-based attention can be directed toward occluded objects is examined in 3 experiments. In M. Behrmann et al.'s (1998) original study, participants made speeded judgments
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J, Saiki, J E, Hummel
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Human perception and performance. 24(1)
Seven experiments investigated whether part connectedness would facilitate the perception of spatial relations among object parts. Experiments 1-4 showed that objects composed of connected parts are easier to distinguish from distractors in rapid ser
Autor:
J, Saiki, J E, Hummel
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition. 22(4)
Five experiments demonstrated that in object category learning people are particularly sensitive to conjunctions of part shapes and relative locations. Participants learned categories defined by a part's shape and color (part-color conjunctions) or b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.