Zobrazeno 1 - 10
of 1 088
pro vyhledávání: '"J, Provost"'
Variant-proof high affinity ACE2 antagonist limits SARS-CoV-2 replication in upper and lower airways
Autor:
Matthew Gagne, Barbara J. Flynn, Christopher Cole Honeycutt, Dillon R. Flebbe, Shayne F. Andrew, Samantha J. Provost, Lauren McCormick, Alex Van Ry, Elizabeth McCarthy, John-Paul M. Todd, Saran Bao, I-Ting Teng, Shir Marciano, Yinon Rudich, Chunlin Li, Shilpi Jain, Bushra Wali, Laurent Pessaint, Alan Dodson, Anthony Cook, Mark G. Lewis, Hanne Andersen, Jiří Zahradník, Mehul S. Suthar, Martha C. Nason, Kathryn E. Foulds, Peter D. Kwong, Mario Roederer, Gideon Schreiber, Robert A. Seder, Daniel C. Douek
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 15, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract SARS-CoV-2 has the capacity to evolve mutations that escape vaccine- and infection-acquired immunity and antiviral drugs. A variant-agnostic therapeutic agent that protects against severe disease without putting selective pressure on the vir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/398a2dfd9ac6483f881f1a81f6f17840
Autor:
Sue Ellen DeChenne-Peters, John F. Rakus, Amy D. Parente, Tamara L. Mans, Rebecca Eddy, Nicole Galport, Courtney Koletar, Joseph J. Provost, J. Ellis Bell, Jessica K. Bell
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 3 (2023)
Course-based undergraduate research experiences (CUREs) are laboratory courses that integrate broadly relevant problems, discovery, use of the scientific process, collaboration, and iteration to provide more students with research experiences than is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcfb014661c44a58bca6b8eb1a7c0f44
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract New processing techniques for manipulating blood and its components at a microfluidic scale are currently implemented. As for extracorporeal circulation, the in-line evaluation and monitoring of blood properties during these microfluidic tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64825d0cc67f4519b246ad8dd98ffe43
Publikováno v:
Biochemistry and Molecular Biology Education.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Celeste N. Peterson, Kevin P. Callahan, Betsy M. Martinez‐Vaz, Kathryn L. Huisinga, Nicole Galport, Courtney Koletar, Rebecca Eddy, Joseph J. Provost, Jessica J. Bell, Ellis J. Bell
Publikováno v:
CBE—Life Sciences Education. 21
The implementation of course-based undergraduate research experiences (CUREs) has made it possible to expose large undergraduate populations to research experiences. For these research experiences to be authentic, they should reflect the increasingly
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kai Wu, Ian N. Moore, Bridget Bart, John-Paul Todd, Elham Bayat Mokhtari, Gabriela S. Alvarado, Swagata Kar, Jaclyn Wear, Manjari Sriparna, Kathryn E. Foulds, Matthew Gagne, Mario Roederer, Kizzmekia S. Corbett, Seyhan Boyoglu-Barnum, Darin K. Edwards, Barbara J. Flynn, Katelyn Steingrebe, Adrian B. McDermott, Samantha J. Provost, Angela Choi, Shayne F. Andrew, Eli Boritz, Sayda Elbashir, Zackery Flinchbaugh, Timothy S. Johnston, Martha Nason, Sarah O’ Connell, Anthony Cook, Bianca M. Nagata, Mahnaz Minai, Prakriti Mudvari, Mark G. Lewis, Andrew Pekosz, Amy R. Henry, Farida Laboune, Dillon R. Flebbe, Becky Chang, Alex Van Ry, Nancy J. Sullivan, Juan I. Moliva, Saule T. Nurmukhambetova, Laurent Pessaint, Lilin Lai, Matthew A. Koch, Barney S. Graham, Hanne Leth Andersen, Maciel Porto, Kevin W. Bock, Daniel C. Douek, Anne P. Werner, Mehul S. Suthar, Evan Lamb, Alan Dodson, Andrea Carfi, Robert A. Seder
Publikováno v:
Nature Immunology. 22:1306-1315
B.1.351 is the severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) variant most resistant to antibody neutralization. We demonstrate how the dose and number of immunizations influence protection. Nonhuman primates received two doses of 30 or
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.