Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"J, Pessin"'
Autor:
Eric Matthews, Yosefa J. Pessin
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Medical Sonography. 35:363-372
The purpose of this study was to compare the disinfection rate of a laboratory environment before and after glow powder exposure and training of sonography students (n = 23) and establish if glow powder was an effective teaching technique for infecti
Autor:
Yosefa J. Pessin, Jason Tang-Simmons
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Medical Sonography. 34:435-444
Concern for patient safety and increased demands on health professionals have resulted in challenges for the clinical training of sonography students. The purpose of this study was to examine simulation use in Commission on Accreditation of Allied He
Autor:
Yosefa J. Pessin, Jason Tang-Simmons
Publikováno v:
Journal of Diagnostic Medical Sonography. 33:261-266
Simulation allows educators to teach important skills outside the clinical environment. The objective of this study was to evaluate advantages of a testicular phantom scanning workshop in a sonography curriculum and ascertain if it is a beneficial te
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Encyclopedia of Biological Chemistry III ISBN: 9780128220405
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e11afc4cbb09d2d5ee1b24826466768f
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-819460-7.00571-5
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-819460-7.00571-5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.