Zobrazeno 1 - 10
of 524
pro vyhledávání: '"J, Minton"'
Publikováno v:
Trials, Vol 18, Iss 1, Pp 1-11 (2017)
Abstract Background Recruitment and retention of participants is crucial for statistical power and internal and external validity and participant engagement is essential for behaviour change. However, many school-based interventions focus on programm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d7dde9fc9b14620a28f0091da8b76e1
Publikováno v:
The Journal of Sexual Medicine. 20
Introduction The Urogold 100 MTS™ electrohydraulic shockwave device is FDA cleared for improved blood flow and connective tissue activation; retrospective studies in ED patients have shown positive outcome. Objective To perform an interim analysis
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities.
Publikováno v:
Regional Science Policy & Practice.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D Raben, A Mocroft, M Rayment, V M Mitsura, V Hadziosmanovic, Z M Sthoeger, A Palfreeman, S Morris, G Kutsyna, A Vassilenko, J Minton, C Necsoi, V P Estrada, A Grzeszczuk, V Svedhem Johansson, J Begovac, E L C Ong, A Cabié, F Ajana, B M Celesia, F Maltez, M Kitchen, L Comi, U B Dragsted, N Clumeck, J Gatell, B Gazzard, A d'Arminio Monforte, J Rockstroh, Y Yazdanpanah, K Champenois, M L Jakobsen, A Sullivan, J D Lundgren, HIDES Audit Study Group
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 10, Iss 11, p e0140845 (2015)
European guidelines recommend the routine offer of an HIV test in patients with a number of AIDS-defining and non-AIDS conditions believed to share an association with HIV; so called indicator conditions (IC). Adherence with this guidance across Euro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd5deb823d32480da91ac1ed3679d39e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.