Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"J, Lesting"'
Autor:
T, Daldrup, J, Remmes, J, Lesting, S, Gaburro, M, Fendt, P, Meuth, V, Kloke, H-C, Pape, T, Seidenbecher
Publikováno v:
Genes, brain, and behavior. 14(3)
Fear-potentiated acoustic startle paradigms have been used to investigate phasic and sustained components of conditioned fear in rats and humans. This study describes a novel training protocol to assess phasic and sustained fear in freely behaving C5
Autor:
P, Meuth, S, Gaburro, J, Lesting, A, Legler, M, Herty, T, Budde, S G, Meuth, T, Seidenbecher, B, Lutz, H-C, Pape
Publikováno v:
Genes, brain, and behavior. 12(5)
Data comparability between different laboratories strongly depends on the individually applied analysis method. This factor is often a critical source of variation in rodent phenotyping and has never been systematically investigated in Pavlovian fear
Publikováno v:
The Journal of physiology. 590(1)
Long-lasting changes of synaptic efficacy are thought to be a prerequisite for memory formation and maintenance. In the basolateral complex of the amygdala (BLA), one of the main regions for fear and extinction learning of the brain, various forms of
Publikováno v:
Journal of neural transmission (Vienna, Austria : 1996). 109(2)
The effect of a single early methamphetamine (MA) challenge on postnatal maturation of the nucleus accumbens (NAC) was studied. Therefore, male gerbils received a single dose of MA (50 mg/kg, i.p.) on postnatal day 14. At the age of postnatal day 90,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.