Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"J, Buschbeck"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Magnetics. 52:1-4
In terms of electromagnetic and thermal parameters, the utilization of asynchronous induction machines applied in railway traction drives is much higher than those used in industrial drives. Therefore, the multi-physics optimization with respect to e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Multi-physics optimization of air-cooled asynchronous induction machines for railway traction drives
Publikováno v:
2017 20th International Conference on Electrical Machines and Systems (ICEMS).
The utilization of asynchronous induction machines applied in railway traction drives is much higher than those used with industrial drives. Since this applies to both electromagnetic and thermal parameters, a multi-physics optimization with respect
Publikováno v:
2015 17th European Conference on Power Electronics and Applications (EPE'15 ECCE-Europe).
A new optimization approach for internal forced air-cooled traction drives is presented integrating multi-physic performance evaluations. Here, the coupling of aero- and thermodynamic cooling performance with electromagnetic performance analysis is a
Publikováno v:
ICIT
This paper applies a multi-physics optimization exemplary considering electromagnetic and aero-/ thermo-dynamic performance. Today, electrical drives used for railway traction face limited space constrains which leads to high power density machines.