Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"J, Brodkin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pharmacology Biochemistry and Behavior. 45:647-653
The effect of acute, reversible depletion of either serotonin [5-hydroxytryptamine (5-HT)] or dopamine (DA) on the long-term (7-day) decrease of brain 5-HT content produced after 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA) administration was investigate
Publikováno v:
The European journal of neuroscience. 16(11)
It hs been suggested that metabotropic glutamate receptor subtype 5 (mGluR5) play a role in the expression of anxiety, based on anxiolytic-like effects of the selective mGluR5 antagonist MPEP (2-methyl-6-(phenylethynyl)pyridine) in rodent models of a
Autor:
J, Brodkin, J M, Moerschbaecher
Publikováno v:
The Journal of pharmacology and experimental therapeutics. 282(3)
The effects of cannabinoid ligands were studied in rats responding under a repeated acquisition procedure. Each session rats were required to learn a different three-response sequence; every third correct completion of the sequence resulted in the pr
Autor:
J F, Nash, J, Brodkin
Publikováno v:
The Journal of pharmacology and experimental therapeutics. 259(2)
The effect of dopamine (DA) and serotonin (5-HT) uptake inhibitors on 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA)-induced increase in DA efflux was studied using in vivo microdialysis. MDMA was infused directly into the anterolateral striatum via the di
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.