Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"J, Armann"'
Publikováno v:
The European respiratory journal [Eur Respir J] 2019 Jul 25; Vol. 54 (1). Date of Electronic Publication: 2019 Jul 25 (Print Publication: 2019).
Autor:
L. Schumm, J. Blankenburg, E. Kahre, J. Armann, A. H. Dalpke, C. Lück, R. Berner, P. Czyborra
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-8 (2022)
Abstract In the COVID-19 pandemic, children were considered to play a major role in SARS-CoV-2 transmission similar to influenza. Thus, mitigation measures have been focused on children, impacting their everyday life severely. Despite this, infectivi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90bfd92272304cb797e7d3ea046b9ed4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Monatsschrift Kinderheilkunde. 168:615-627
Das klinische Wissen zu Verlauf, Komplikationen und Therapie von COVID-19 bei Kindern und Jugendlichen ist bisher begrenzt. Der vorliegende systematische Review fasst die aktuelle wissenschaftliche Evidenz zum klinischen Verlauf von COVID-19 bei hosp
Publikováno v:
The Thoracic and Cardiovascular Surgeon.
Publikováno v:
Monatsschrift Kinderheilkunde : Organ der Deutschen Gesellschaft fur Kinderheilkunde. 168(7)
The clinical knowledge about the course, complications and treatment of COVID-19 in children and adolescents is so far limited.This systematic review summarizes the current scientific evidence regarding the clinical presentation of COVID-19 in hospit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.