Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Iyer, Venky N."'
Publikováno v:
BMC Bioinformatics, Vol 7, Iss 1, p 376 (2006)
Abstract Background Molecular evolutionary studies of noncoding sequences rely on multiple alignments. Yet how multiple alignment accuracy varies across sequence types, tree topologies, divergences and tools, and further how this variation impacts sp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6bb7f848188945cb958f47c3d4e5dd2f
Autor:
Pollard, Daniel A.1, Iyer, Venky N.2, Moses, Alan M.1, Eisen, Michael B.1,2,3,4 mbeisen@lbl.gov
Publikováno v:
PLoS Genetics. Oct2006, Vol. 3 Issue 4, p1634-1647. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Genome Biology
Moses, Alan M.; Chiang, Derek Y.; Pollard, Daniel A.; Iyer, Venky N.; & Eisen, Michael B.(2004). MONKEY: Identifying conserved transcription-factor binding sites in multiple alignments using a binding site-specific evolutionary model. Lawrence Berkeley National Laboratory. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9926h2dd
Moses, Alan M.; Chiang, Derek Y.; Pollard, Daniel A.; Iyer, Venky N.; & Eisen, Michael B.(2004). MONKEY: Identifying conserved transcription-factor binding sites in multiple alignments using a binding site-specific evolutionary model. Lawrence Berkeley National Laboratory. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9926h2dd
MONKEY is a new method for identifying conserved transcription-factor binding sites from multiple-sequence alignments.
We introduce a method (MONKEY) to identify conserved transcription-factor binding sites in multispecies alignments. MONKEY emp
We introduce a method (MONKEY) to identify conserved transcription-factor binding sites in multispecies alignments. MONKEY emp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.