Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Iyer, Pramod"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2023, Vol. 39, Issue 5, pp. 919-932.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-04-2022-0188
Autor:
Davari, Arezoo1 (AUTHOR) adavari@ewu.edu, Iyer, Pramod2 (AUTHOR), Guzmán, Francisco3 (AUTHOR), Veloutsou, Cleopatra4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Oct2022, Vol. 38 Issue 13/14, p1401-1432. 32p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 39, Issue 7, pp. 756-768.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-09-2020-4143
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management January 2023 108:178-189
Autor:
Iyer, Pramod P
Brands are intangible assets that provide companies with the potential to extract higher rents or prices from customers. However, only few organizations are able to build and sustain brands over a long period of time. Brand management capability - th
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc862750/
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 35, Issue 8, pp. 1061-1072.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-11-2020-0444
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 6, pp. 946-961.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-12-2019-0522
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 30, Issue 2, pp. 197-214.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-08-2019-2530
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2021 59