Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Iwamoto, Sayaka"'
Autor:
Umemura, Tomotaka1 (AUTHOR) umemura@hiroshima-u.ac.jp, Iwamoto, Sayaka2,3 (AUTHOR), Tanaka, Hikaru4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Nov2022, Vol. 43 Issue 6, p910-920. 11p. 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child and adolescent psychiatry and mental health. 15(1):Article No.37
Background: Caregivers of children with autism spectrum disorders (ASD) often experience difficulties in responding appropriately to the needs of those children, who typically express attachment in distinct and nonconventional ways. This highlights t
Autor:
Iwamoto, Sayaka1,2, Ryozawa, Shomei2 ryozawa@yamaguchi-u.ac.jp, Yamamoto, Hironori3, Taba, Kumiko2, Ishigaki, Noriko2, Harano, Megumi2, Iwano, Hirotoshi2, Sakaida, Isao2
Publikováno v:
Digestive Endoscopy. Jan2010, Vol. 22 Issue 1, p64-68. 5p. 3 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 2 Charts.
Publikováno v:
The bulletin of the Yamaguchi Medical School. 55(1-2):9-14
Background and aim: Consensus regarding stenting for hilar biliary obstruction has not yet been established. The aim of this study was to compare the patency of plastic stents (PS) and metallic stents (MS), and to determine the ideal management for h
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.