Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Iwai Tsuyako"'
Validation of the Japanese version of the Pediatric Quality of Life Inventory (PedsQL) Cancer Module
Autor:
Kaneko Takashi, Yuza Yuki, Ohyama Wataru, Terao Yoko, Kazama Takuro, Okamura Jun, Maeda Miho, Iwai Tsuyako, Nakadate Hisaya, Tabuchi Ken, Asami Keiko, Ishida Yasushi, Kakee Naoko, Tsuji Naoko, Manabe Atsushi, Kobayashi Kyoko, Kamibeppu Kiyoko, Matsushima Eisuke
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 9, Iss 1, p 22 (2011)
Abstract Background The PedsQL 3.0 Cancer Module is a widely used instrument to measure pediatric cancer specific health-related quality of life (HRQOL) for children aged 2 to 18 years. We developed the Japanese version of the PedsQL Cancer Module an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c7680b05b5b45de9ff80e60cf056913
Autor:
Thijssen, Peter E, Ito, Yuya, Grillo, Giacomo, Wang, Jun, Velasco, Guillaume, Nitta, Hirohisa, Unoki, Motoko, Yoshihara, Minako, Suyama, Mikita, Sun, Yu, Lemmers, Richard J L F, de Greef, Jessica C, Gennery, Andrew, Picco, Paolo, Kloeckener-Gruissem, Barbara, Güngör, Tayfun, Reisli, Ismail, Picard, Capucine, Kebaili, Kamila, Roquelaure, Bertrand, Iwai, Tsuyako, Kondo, Ikuko, Kubota, Takeo, van Ostaijen-Ten Dam, Monique M, van Tol, Maarten J D, Weemaes, Corry, Francastel, Claire, van der Maarel, Silvère M, Sasaki, Hiroyuki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::c363ba03040eb8cec8b7424a9762e19a
https://doi.org/10.5167/uzh-134620
https://doi.org/10.5167/uzh-134620
Autor:
Nishikawa-Nakamura, Naoko, Okada, Takafumi, Nishimura, Keiko, Iwai, Tsuyako, Ubukata, Kimiko, Iwata, Satoshi, Iwai, Asayuki
Publikováno v:
In Journal of Infection and Chemotherapy November 2017 23(11):785-787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.