Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Ivziku, D"'
Autor:
Lommi M, De Benedictis A, Ricci S, Guarente L, Latina R, Covelli G, Pozzuoli G, De Maria M, Giovanniello D, Rocco G, Stievano A, Sabatino L, Notarnicola I, Gualandi R, Tartaglini D, Ivziku D
Background: Nursing education consists of theory and practice, and student nurses’ perception of the learning environment, both educational and clinical, is one of the elements that determines the success or failure of their university study path.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::c9313fdb045e3083b126af7f37e81927
https://hdl.handle.net/10447/588267
https://hdl.handle.net/10447/588267
Autor:
Latina R., Varrassi G., Di Biagio E., Giannarelli D., Gravante F., Paladini A., D'Angelo D., Iacorossi L., Martella C., Alvaro R., Ivziku D., Veronese N., Barbagallo M., Marchetti A., Notaro P., Terrenato I., Tarsitani G., De Marinis M. G.
In this article the affiliation details for Authors Laura Iacorossi and Irene Terrenato were incorrectly given as ‘‘Department of Nursing & Health Professions, IRRCS Regina Elena, National Cancer Institute, Rome, Italy’’ and ‘‘Biostatisti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::7bb485bfbb45012fce23a871b9a7988a
https://hdl.handle.net/10447/589255
https://hdl.handle.net/10447/589255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.