Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Ivinson, G"'
Autor:
Thompson, I, Ivinson, G
Nuanced interconnections of poverty and educational attainment around the UK are surveyed in this unique analysis. Across the four jurisdictions of England, Scotland, Wales and Northern Ireland, experts consider the impact of curriculum reforms and d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______128::2f267903512b9cc3f317d80b0facc409
https://e-space.mmu.ac.uk/626554/
https://e-space.mmu.ac.uk/626554/
Child poverty is increasing in the UK. But how does that play out differently in the four UK jurisdictions, in relation to education? How do the different educational policy contexts and different educational structures affect the curriculum and peda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::648517d8b71b8bede4b6d6f408da5569
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0908d3d8-afb5-42cd-8d76-f7936876b337
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:0908d3d8-afb5-42cd-8d76-f7936876b337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Culture and Psychology
This paper introduces the idea of symbolic resources as the use of cultural elements to mediate the representational work occasioned by ruptures or discontinuities in the smooth experience of ordinary life, moments when the 'taken-for-granted' meanin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b1d86632b12a11743fb73cfcac1e57b
http://eprints.lse.ac.uk/38646/
http://eprints.lse.ac.uk/38646/
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.