Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ivey, Lauren E"'
Autor:
Colello, Michael J., Ivey, Lauren E., Gainey, Jordan, Faulkner, Rakiya V., Johnson, Ashleigh, Brechtel, Leanne, Madeline, Lee, Nathaniel, Thomas I.
Publikováno v:
In Advances in Medical Sciences March 2018 63(1):100-106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamlington, Barbara1,2, Ivey, Lauren E.3, Brenna, Ethan2, Biesecker, Leslie G.3, Biesecker, Barbara B.2, Sapp, Julie C.3 sappj@mail.nih.gov
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/16/2015, Vol. 10 Issue 10, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sapp, Julie C., Dong, Danielle, Stark, Caryn, Ivey, Lauren E., Hooker, Gillian, Biesecker, Leslie G., Biesecker, Barbara B.
Exome sequencing is being offered for children with undiagnosed conditions to identify a primary (causative) variant. Parental preferences for learning secondary (incidental) variants are largely unexplored. Our objective was to characterize values a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::1176b15d60498209540e1fc7c7bf1137
https://europepmc.org/articles/PMC3930614/
https://europepmc.org/articles/PMC3930614/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sawyer, Eric M., Brunner, Elizabeth C., Yihharn Hwang, Ivey, Lauren E., Brown, Olivia, Bannon, Megan, Akrobetu, Dennis, Sheaffer, Kelsey E., Morgan, Oshauna, Field, Conroy O., Suresh, Nishita, Gordon, M. Grace, Gunnell, E. Taylor, Regruto, Lindsay A., Wood, Cricket G., Fuller, Margaret T., Hales, Karen G.
Publikováno v:
BMC Cell Biology; 3/23/2017, Vol. 18, p1-15, 15p
Autor:
Ivey, Lauren Elizabeth
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Historically, high school chemistry has been the predominate venue for introducing food science curriculum to students. The purpose of this research was to determine if high school students in a biology class without a chemistry background could comp