Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Iverach, L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: To examine if a community sample of 11-year-old children with persistent stuttering have higher anxiety than children who have recovered from stuttering and nonstuttering controls. Method: Participants in a community cohort study were catego
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::8644e78930ea8012e949ce0738428acd
https://hdl.handle.net/10453/160483
https://hdl.handle.net/10453/160483
© 2017 American Speech-Language-Hearing Association. Purpose: Stuttering is a speech disorder frequently accompanied by anxiety in social-evaluative situations. A growing body of research has confirmed a significant rate of social anxiety disorder a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::b8f5280c81078cb51e04ada00b218018
https://hdl.handle.net/10453/160333
https://hdl.handle.net/10453/160333
Purpose Stuttering during adulthood is associated with a heightened rate of anxiety disorders, especially social anxiety disorder. Given the early onset of both anxiety and stuttering, this comorbidity could be present among stuttering children. Meth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::df7d551bd81b53420458d5875ee4842a
https://hdl.handle.net/10453/159369
https://hdl.handle.net/10453/159369
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iverach L (AUTHOR), Jones M (AUTHOR), O'Brian S (AUTHOR), Block S (AUTHOR), Lincoln M (AUTHOR), Harrison E (AUTHOR), Hewat S (AUTHOR), Cream A (AUTHOR), Menzies RG (AUTHOR), Packman A (AUTHOR), Onslow M (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Fluency Disorders. Mar2009, Vol. 34 Issue 1, p29-43. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.