Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ivanič"'
Autor:
Piel, Johanna
Syftet med denna uppsats är att studera vilken skrivundervisning som presenteras för elever i kursen svenska som andraspråk 1 och därmed bidra med kunskap om vilken skrivundervisning som erbjuds eleverna. Mer specifikt undersöks, med stöd i Iva
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-48007
Publikováno v:
Publishers Weekly. 3/14/2022, Vol. 269 Issue 11, p62-62. 1/3p. 1 Color Photograph.
Autor:
Prchal Pavlíčková, Radmila, 1974-
I dagens skola är skrivande en central del i undervisningen där skrivande kan ske på olika sätt och med skilda syften. Syftet med studien är att genom strukturerade observationer undersöka vilket skrivande som lärare använder i undervisningen
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-214938
Autor:
Sundelin, Mika
The aim of this study is to examine how beliefs about writing are expressed in Swedish teachers’ feedback on student writing. Drawing upon Roz Ivanič’s framework of discourses of writing and learning to write, this study highlights discourses of
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-208233
Autor:
Sundelin, Mika
The aim of this study is to examine how beliefs about writing are expressed in Swedish teachers’ feedback on student writing. Drawing upon Roz Ivanič’s framework of discourses of writing and learning to write, this study highlights discourses of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______264::705141edf08553d2bb38f934f7855f97
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-208233
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-208233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brundin, Amanda, Cecilgård, Sofie
The aim of this study has been to examine if there is alignment between the national exam for writing in Swedish – ages 9 to10 – and main study materials for writing in Swedish intended for the school years leading up to the test. This study also
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-34063