Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Iva Stuchlikova"'
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 73, Iss 4 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73036ce8055e4b38bb0a99129a2bef90
Autor:
Iva Stuchlíková, Tomáš Janík, Lukáš Rokos, Eva Minaříková, Libuše Samková, Petr Najvar, Alena Hošpesová, Marcela Janíková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 33, Iss 2 (2024)
Badatelsky orientovaná výuka a formativní hodnocení jsou představiteli moderních metod a postupů ve výuce. Aby mohly být smysluplně a efektivně používány, je nutné vytvořit příležitosti k tomu, aby se s nimi učitelé seznamovali,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c2f7cdac1814d8895d382a8331bcc6f
Autor:
Gabriela Málková, Iva Stuchlíková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 72, Iss 4 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d62fa2f4cf4d41e7a330852f5dad6849
Autor:
Martin Chvál, Tomáš Kasper, Dalibor Kučera, Anna Kucharská, Jiří Mareš, Karel Rýdl, Vladimíra Spilková, Iva Stuchlíková, Stanislav Štech, Klára Uičná
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 1 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18ef28ea230643be8f24de298e0fbd69
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 1 (2021)
Předkládaná teoretická studie se zaměřuje na otázky související s propojením formativního hodnocení a badatelsky orientované výuky ve školní praxi a k této problematice přistupuje společně pro matematiku a přírodovědné předm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/035b415c963041d2b58ce0ab0317f9a2
Autor:
Iva Stuchlíková, Jiří Mareš
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 68, Iss 4 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc601f8213be4d33b1d82c9e396c6402
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 67, Iss 2 (2017)
Abstrakt: V následující přehledové studii se snažíme shrnout základní poznatky o aproximálním numerickém systému (ANS) u člověka. V úvodu se věnujeme vymezení ANS, popisujeme jeho základní principy, mechanismy a neuroanatomickou l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff71816c004c4e96880e7586bac5aaaf
Autor:
Iva Stuchlíková, Marit Honerød Hoveid
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 66, Iss 6 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31dff8f85e794734b0458861c0bcc8da
Autor:
Jana Kvintova, Lucie Kremenkova, Roman Cuberek, Jitka Petrova, Iva Stuchlikova, Simona Dobesova-Cakirpaloglu, Michaela Pugnerova, Kristyna Balatova, Sona Lemrova, Miluse Viteckova, Irena Plevova
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
European policy has seen a number of changes and innovations in the field of early childhood preschool education over the last decade, which have been reflected in various forms in the policies of individual EU countries. Within the Czech preschool p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e577a6cfc3740bfa4f789f8164bf028
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 73, Iss 2 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/548e126ecc264055926bd7fe37743a2e