Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Issah I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Case Studies in Thermal Engineering, Vol 59, Iss , Pp 104418- (2024)
The MHD flow of a blood-based hybrid nanofluid with thermal radiation and stenosis effects is explored in this study. Gold (Au) and Copper (Cu) hybrid nanoparticles are assumed to be distributed in the blood. Relevant governing equations are establis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c7f60fbe3a44645bea3e1eb428d588b
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Education Research, Vol 6, Pp 1-23 (2024)
The study constructed Valency Arm and Y-shaped Model Kits using local materials from the school community, serving as interventions for Sekyere Central District junior high students in Ghana. Effectiveness was tested using a quasi-experimental pre-te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31415683b1154a61a6344ce6c2dd5897
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Issah Iddrisu, Bawah Mohammed
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 101096- (2024)
This study uses the Social Exchange Theory (SET) to examine the mediating influence that organizational trust and culture have on the link between employee voice and public sector performance. Partial Least Squares Structural Equation Modelling (PLS-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/758cbde3f085404bb55a40e5f82c5d3f
Publikováno v:
Knowledge Engineering and Data Science, Vol 6, Iss 1, Pp 24-40 (2023)
During the course of this research, binary classification and the Knowledge Discovery Process (KDP) were used. The experimental and analytical capabilities of Rapid Miner's 9.10.010 instructional environment are supported by five different classifier
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef534882ffcc42c888fdee7f17d966af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.