Zobrazeno 1 - 10
of 262
pro vyhledávání: '"Issac, Thomas Gregor"'
Mild cognitive impairment (MCI) is characterized by subtle changes in cognitive functions, often associated with disruptions in brain connectivity. The present study introduces a novel fine-grained analysis to examine topological alterations in neuro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.15647
This study investigates the causal relationships between Clinical Dementia Ratings (CDR) and its six domain scores across two distinct aging datasets: the Alzheimer's Disease Neuroimaging Initiative (ADNI) and the Longitudinal Aging Study of India (L
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12669
Alterations in Heart Rate (HR) and Heart Rate Variability (HRV) can reflect autonomic dysfunction associated with neurodegeneration. We investigate the influence of Mild Cognitive Impairment (MCI) on HR and its variability measures in the Indian popu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.02296
Time series from different regions of interest (ROI) of default mode network (DMN) from Functional Magnetic Resonance Imaging (fMRI) can reveal significant differences between healthy and unhealthy people. Here, we propose the utility of an existing
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.19990
Autor:
Pushpam, Mayank, Talukdar, Ankita, Anilkumar, Shobha, Maurya, Shashank Kumar, Issac, Thomas Gregor, Diwakar, Latha
Publikováno v:
In Experimental Neurology November 2024 381
Autor:
Singh, Sadhana, Malo, Palash Kumar, Stezin, Albert, Menesgere, Abhishek L., Issac, Thomas Gregor
Publikováno v:
In Aging and Health Research March 2024 4(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.