Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ismail, Zeenat"'
Autor:
Dam, Jean, Ismail, Zeenat, Kurebwa, Taurai, Gangat, Nadia, Harmse, Leonie, Marques, Helder M., Lemmerer, Andreas, Bode, Moira L., de Koning, Charles B.
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 27 January 2017 126:353-368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ismail, Zeenat1, Khuroo, Anzar A.1, Bhat, Mohd Yaqub2 myaqub35@gmail.com, Rasheed, Shugufta1, Uniya, Prem Lal2 uniyalpl@rediffmail.com
Publikováno v:
Evansia. Oct2018, Vol. 35 Issue 3, p100-105. 6p.
Publikováno v:
International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences. 2:9-31
The study was designed to examine the way media influence the formation of public opinion and the perceptions of local media owners and youth, about its influence, in Karachi. Major objectives of the study were to investigate if the media has really
Autor:
Ismail, Zeenat
Publikováno v:
Journal of Social Sciences and Humanities; Vol. 53 No. 1 (2014): JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, UNIVERSITY OF KARACHI; 23-39
This study explores the consumer behavior of the bottom of the pyramid market with respect to branded personal care products via shopping and brand preference, personalized relationship and word of mouth. The main hypothesis are based on BOP consumer
Autor:
ISMAIL, ZEENAT, KIDWAI, RUBINA
Publikováno v:
Journal of Social Sciences and Humanities; Vol. 35 No. 1&2 (1995): JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, UNIVERSITY OF KARACHI; 1-14
A study was conducted to compare two groups (N=100) where 50 respon-dents came from dual career families and 50 front single career families. Comparison was on the basis of percentile of the traits of Ascendancy, Responsibility, Emotional Stability a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.