Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Ishikawa Yumiko"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kimura Kazumoto, Wada Keiko, Ishikawa Yumiko, Haruyama Yasuo, Sairenchi Toshimi, Muto Takashi
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 11, Iss 1, p 205 (2011)
Abstract Background The ability to predict future onset of depression is required for primary prevention of depression. Many cross-sectional studies have reported a correlation between sense of coherence (SOC) and the presence of depressive symptoms.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8974bd4178241b98cbb5e35153f8c5d
Autor:
Karasuyama Hajime, Kotani Yoshikazu, Funada Yasuhiro, Takagawa Tetsuya, Nakata Kyosuke, Yamamoto Masatsugu, Kobayashi Kazuyuki, Ishikawa Yumiko, Yoshida Masaru, Nishimura Yoshihiro
Publikováno v:
Respiratory Research, Vol 12, Iss 1, p 42 (2011)
Abstract Background There have been few reports on the role of Fc receptors (FcRs) and immunoglobulin G (IgG) in asthma. The purpose of this study is to clarify the role of inhibitory FcRs and antigen presenting cells (APCs) in pathogenesis of asthma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a776a9b95f146f894a36f4c62e6d19f
Autor:
Ishikawa, Yumiko, Goto, Osamu, Nakagome, Shun, Habu, Tsugumi, Kirita, Kumiko, Koizumi, Eriko, Higuchi, Kazutoshi, Noda, Hiroto, Onda, Takeshi, Omori, Jun, Akimoto, Naohiko, Iwakiri, Katsuhiko
Publikováno v:
JGH Open; Jul2024, Vol. 8 Issue 7, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koizumi, Eriko, Goto, Osamu, Nakagome, Shun, Habu, Tsugumi, Ishikawa, Yumiko, Kirita, Kumiko, Noda, Hiroto, Higuchi, Kazutoshi, Onda, Takeshi, Akimoto, Teppei, Omori, Jun, Akimoto, Naohiko, Iwakiri, Katsuhiko
Publikováno v:
Den Open; Apr2024, Vol. 4 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
宇都宮大学共同教育学部教育実践紀要. (9):637-641
text
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper
本稿では,知的障害特別支援学校小学部における対話的な学びの在り方について,授業実践から見えてきた児童一人一人の学びの姿や手立ての
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper
本稿では,知的障害特別支援学校小学部における対話的な学びの在り方について,授業実践から見えてきた児童一人一人の学びの姿や手立ての
Autor:
KASAJIMA, Keiko, ISHIKAWA, Yumiko
Publikováno v:
宇都宮大学共同教育学部教育実践紀要. (9):43-51
text
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper
本研究では、A町小・中学校の通常学級担任全てを対象にアンケート調査を行い、得られたデータを過去の調査結果と比較することで、特別支
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper
本研究では、A町小・中学校の通常学級担任全てを対象にアンケート調査を行い、得られたデータを過去の調査結果と比較することで、特別支