Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Isci, C."'
Critical thinking is a way of thinking that is skeptical, analytical, logical and independent. As an crucial component of education system, qualifications of teachers in critical thinking is important. The purpose of this study is to investigate firs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::a17e0a336855ff13a02b0c422796eaa7
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/16421
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/16421
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ge, R, Gioiosa, R, Bellosa, F, Boku, T, Chen, Y, Cher, C, Cesati, M, De Supinski, B, Feng, X, Feng, W, Hsu, C, Isci, C, Knauerhase, R, Lefevre, L, Lowenthal, D, Nakashima, H, Nathuji, R, Schwan, K, Torres, J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3667::ba6b9442b5a99c4a98fef93ca36d676b
http://hdl.handle.net/2108/260227
http://hdl.handle.net/2108/260227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2011 IEEE International Conference on Robotics & Automation (ICRA); 2011, p5905-5910, 6p
Publikováno v:
2010 IEEE International Symposium on Workload Characterization (IISWC); 2010, p1-10, 10p