Zobrazeno 1 - 10
of 4 522
pro vyhledávání: '"Isacchi A"'
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1942 Jan 01. 67, 437/438-441/442.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23137569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isacchi, Gioele, Ripamonti, Francesco
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics; Oct2024, Vol. 62 Issue 10, p2614-2631, 18p
Autor:
Isacchi, Gioele1 Gioele.isacchi@polimi.it, Corsi, Matteo2 Matteo.corsi@itt.com, Ripamonti, Francesco1 Francesco.ripamonti@polimi.it
Publikováno v:
Vibroengineering Procedia. Sep2023, Vol. 50, p98-104. 7p.
Autor:
Isacchi, Gioele1 Gioele.isacchi@polimi.it, Nayir, Fazil Enes1 Fazilenes.nayir@mail.polimi.it, Corsi, Matteo2 Matteo.corsi@itt.com, Ripamonti, Francesco1 Francesco.ripamonti@polimi.it
Publikováno v:
Vibroengineering Procedia. Sep2023, Vol. 50, p91-97. 7p.
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 13, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
The impact of tumour heterogeneity on drug response in breast cancer is not fully understood. Here, the authors characterise cell lines from all main breast cancer subtypes using single-cell RNA-seq and train a deconvolution algorithm to predict drug
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35bfbcb862a74e8c84521f62331718fc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Computational and Nonlinear Dynamics. :1-44
Hydraulic dampers are widely implemented in railway vehicle suspension stages, especially in high-speed passenger trains. They are designed to be mounted in different positions to improve comfort, stability, and safety performances. Numerical simulat