Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Isaac, Rashida"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waechter, Randall, Evans, Roberta, Hanna, Sean, Murray, Toni, Mobley, Cassandra, Holmes, Stephanie, Isaac, Rashida, Wolfe, Rebeca, Andrew, Elbernezer, Landon, Barbara, Fernandes, Michelle
Additional file 2. The INTERGROWTH-21st Neurodevelopment Assessment (INTER-NDA) Protocol Adherence Checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4765e60179dea7aae5c65c916b31da2f
Autor:
Waechter, Randall, Evans, Roberta, Hanna, Sean, Murray, Toni, Mobley, Cassandra, Holmes, Stephanie, Isaac, Rashida, Wolfe, Rebeca, Andrew, Elbernezer, Landon, Barbara, Fernandes, Michelle
Additional file 1. The INTERGROWTH-21st Neurodevelopment Assessment (INTER-NDA).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3462d8129cd31bfb012fcfbb18db221f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evans, Roberta, Mohammed, Lauren, Burgen, Kemi S, Isaac, Rashida, Murray, Toni, Kandle, Patricia, Cheng, Mira E, Waechter, Randall, Landon, Barbara, Blackmon, Karen
Publikováno v:
Journal of the International Neuropsychological Society; 2023 Supplement, Vol. 29, p209-210, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.