Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Irwin, Rebekah"'
Autor:
Robinson, Jackie, Goodwin, Hetty, Williams, Lisa, Anderson, Natalie, Parr, Jenny, Irwin, Rebekah, Gott, Merryn
Publikováno v:
Journal of Advanced Nursing (John Wiley & Sons, Inc.); Aug2024, Vol. 80 Issue 8, p3323-3332, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irwin, Rebekah, Walden, Sarah, Zarafonetis, Mike, DLF Liberal Arts Colleges Preconference (2015 : Vancouver, B.C.)
Amherst, Haverford, and Middlebury Colleges are all small, undergraduate-focused institutions wrestling with what Digital Scholarship and Digital Humanities means for us and our communities. One method we have used to focus our explorations is to cre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cbd992942840920c2935f1d687562b7e
Autor:
Irwin, Rebekah, Nash, Katie, Shepherd, Kelcy, Weintraub, Jennifer, DLF Liberal Arts Colleges Preconference (2015 : Vancouver, B.C.)
Once upon a time, the day-to-day duties of the average Digital Projects Librarian were fairly straight forward: develop standards, digitize, apply metadata, repeat. It didn’t take long before those duties expanded to include social networking, onli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dcb76c0cc235077d01eadd60d5a241c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schweber, Simone1, Irwin, Rebekah1
Publikováno v:
Teachers College Record. Dec2003, Vol. 105 Issue 9, p1693-1719. 27p.